Det kostar mest
De som kostar mest i kommunen är omsorg, vård och skolor.
Bostäder, tåg, buss, vatten och avfall kostar också mycket pengar.
Kommunen ger bidrag till olika föreningar inom fritid och kultur.
Länkar
Dela denna sida:
De som kostar mest i kommunen är omsorg, vård och skolor.
Bostäder, tåg, buss, vatten och avfall kostar också mycket pengar.
Kommunen ger bidrag till olika föreningar inom fritid och kultur.
Dela denna sida: