Symbol för lättlästa sidor

Kontakta Ljusdals kommun

För att komma i kontakt med kommunens personal kan du ringa till telefonväxeln.

Telefonväxeln har öppet måndag till fredag mellan klockan 07.00 och 17.00.

Vid stora högtider kan det vara stängt också på vardagar. Till exempel vid jul, nyår, påsk, nationaldagen och midsommar.

Telefonnummret till växeln är 0651 - 180 00.

Du kan skicka e-post till kommunen. E-postadressen är: kommun@ljusdal.se

Du kan också skicka brev till kommunen. Adressen är: Ljusdals kommun, 827 80 Ljusdal.

Huvudbyggnaden för Ljusdals kommun kallas Kommunhuset. Den ligger på Norra Järnvägsgatan 21 i centrala Ljusdal.

Välkommen!

Kontakt

Telefon
0651-180 00 (växel)

E-post
kommun@ljusdal.se

Länkar